Wednesday 17 May 2017

Pulau Pinang memang kecik, tapi takkan lah nak jalan kaki je di pulau ni...


Pengalaman percutian lebih bermakna selepas menyewa kereta dengan kami dalam memudahkan perjalanan anda selama berada di Pulau Mutiara.

Saya Zaiem Ibrahim, pengurus syarikat GlobalMatrix. Kami telah setia memberi perkhidmatan kepada lebih 4,000++ pelanggan dan berpengalaman selama 5 tahun dalam bidang kereta sewa.

Kepakaran kami adalah membantu samada mereka yang duduk di Pulau Pinang, atau para pelancong tempatan dan pelancong luar negara yang datang melancong di Pulau Pinang, untuk bergerak dari satu destinasi ke satu destinasi dengan mudah (samada untuk perjalanan di dalam Pulau Pinang sahaja atau seluruh Semenanjung Malaysia).

Setelah menggunakan perkhidmatan kami anda akan merasai pengalaman yang indah semasa bercuti di Pulau Mutiara ini.

Ada banyak tempat tarikan pelancong di sini. Sangat banyakkk (nanti saya share). Akan tetapi, para pelancong mempunyai masalah dalam mendapatkan kereta sewa yang sesuai dan pada harga yang berpatutan. 

Kereta sewa ni ada 2 jenis: 
  1. Memberi servis berkualiti tinggi. Masalah dengan yang berkualiti ni ialah caj sewanya terlalu mahal. Tu yang ramai memilih naik bas tu, tak pun naik Uber atau Grabcar.
  2. Ada juga yang murah, akan tetapi servis mereka hampeh, lepas tu kereta selalu rosak. Kalau kereta mati tengah-tengah malam, nak buat macam mana? Pengusaha kereta sewa ni tidak mempunyai syarikat seperti teksi sapu. Sekiranya apa-apa berlaku pengusaha tu akan lepas tangan.
Ini juga akan meninggalkan memori yang pahit dan mungkin itulah kali terkahir anda akan menziarahi pulau yang indah ni (macam menziarahi kubur pulak hehe). Untuk itu kami boleh membantu menyelesaikan masalah anda. Anda boleh sahaja menghubungi kami. 

Selain dari itu, kami juga membuka peluang sebagai promoter kepada yang berminat untuk menikmati pendapatan sampingan. Dengan memberi komisyen untuk setiap sales sekiranya anda dapat mencarikan pelanggan kepada kami. Income yang hebat menanti anda! Penerangan mengenai promoter akan diterangkan kemudian.

Untuk pelanggan pula, kami memberikan diskaun sehingga 30% kepada mereka yang book awal. Jadi tunggu apa lagi, sila hubungi kami.

Ok untuk offer bulan ni, kami berbesar hati memberikan Free Gift kepada anda. Kami akan memberikan Voucher RM10 (samada diberi by hand, atau di-bank-in terus ke akaun bank anda), yang akan diberikan sejurus promoter dapat customer, atau pelanggan yang book kereta sewa kami sebelum 01/06/2017. 

Syarat untuk mendapatkan Free Gift ni ialah anda perlu komen di ruangan komen di bawah dengan menyatakan "Saya nak Voucher RM10" dan perlu meninggalkan no fon anda supaya mudah bagi kami menghubungi anda semula.

Contoh:
Saya nak Voucher RM10, 0135602433

P/S: Offer ini akan berakhir pada 31/05/2017.


Untuk keterangan lebih lanjut, boleh berhubung dengan kami di :-
Website: GlobalMatrix  
Email: penangcarrental@gmail.com 
FB Fanpage: GlobalMatrix     
No Fon (Whatsapp / SMS / Call)
013 560 2433 
019 466 7849






No comments:

Post a Comment